zaterdag 25 juni 2016

Plog 542 - Knallend veertig gevierd

Wat deed ik op 25 juni 2016?

Goedemorgen! Laat ik maar eens beginnen met het leggen van een goede bodem. Het belooft namelijk een bourgondische dag te worden.

Even was ik bang dat mijn irritante CF-buik mijn feestjurk zou dwarsbomen maar gelukkig zit het kleed nog als gegoten.

Het weer is alles behalve feestelijk. We zijn blij dat we niet voor de optie 'tuinfeest' hebben gekozen.

Het is ook geen hondenfeest trouwens, Sara.

Maar liefst twee borrels tegelijk op de feestlocatie! Als het op de ene plek niet leuk is kunnen de gasten gewoon overlopen naar het andere feest. En vice versa. We hebben echt met alles rekening gehouden.

Nou feestneus. Laat de gasten maar komen. Voor wie zit jij hier eigenlijk?

We hebben grote en kleine gasten uitgenodigd. Volgens mij zijn de kleine gasten al helemaal tevreden.

Als iedereen er is neemt Nk het woord. Zij was zo lief me te helpen met het organiseren van een gezamenlijk cadeau.

Aan alle gasten is gevraagd om een lekkere fles wijn mee te nemen, met daaraan vastgemaakt een boodschap voor Sjrd. Heel leuk! En daarnaast mocht iedereen naar believen bijleggen voor het grote cadeau. Wat zou het toch zijn??

Sjrds grootste wens was een stofzuigrobot. Die heeft hij gekregen, in combinatie met quality time. Want die krijg je er gratis bij. Het is wel een aderlating voor mijn plog, maar ja. Dat is dan maar zo.

Daarna ben ik aan de beurt. Er zitten te veel bibbers en snikken in mijn keel dan ik wil maar ik ben dan ook een emotionele doos. Alhoewel mijn cadeau voor Sjrd in de emotionele hoek gezocht moet worden dus dan past het er weer prima bij.

Tijd voor drank, borrelplanken en veel kletspraatjes. Zo vliegt de middag vanzelf om.

Groetjes van de afdeling Steps!

Zohooo, friet met snacks voor de jeugd. Dit is echt een goed feest!

En tot slot mogen ze ook nog zelf hun ijsjes samenstellen!

Een gezellig onderonsje tussen vader en Mrs.

Volgens mij komen nu de poseerfoto's. Altijd leuk.

Ja hoor, zie je wel? Bargezellig!

Het ziet ernaar uit dat we kunnen spreken van een meer dan geslaagd feest.

Bij thuiskomst alle lieve kaartjes lezen. En natuurlijk met Roombi aan de slag! Want zo heeft Sjrd hem gedoopt. Het beestje hoeft maar een naam te hebben.

Hej hej.

7 opmerkingen:

Jolanda zei

Wauw!!! Wat zien jullie er straaaaalend uit, zeg! Geweldig! De foto met je moeder is ook prachtig. Mooie dames.
Wat een heerlijk feest!

Sabine zei

Kijk jou er nou eens geweldig uitzien! #loveit

Vnn zei

Nogmaals gefeliciteerd Sjoerd en dat heb je mooi voor hem geregeld snoes! Je ziet er prachtig uit.

Inge zei

Van harte met/voor de man die 40 werd!

ivonspoppenhuis zei

Ideaal aparaat. Bij ons heet ie thea. Maar we hebben ook de dweilvariant en die heet theo😇

Anoniem zei

Gefeliciteerd!!

Groeten Fred

Lotus Lilly zei

Wat zie jij er goed uit!!!!!!!!!!!!!!!!! En die foto van jou en je moeder, om in te lijsten. Prachtig.

ps: nog gefeliciteerd met Sjoerd :-)