woensdag 29 juni 2016

Plog 546 - Snoeispierpijn

Wat deed ik op 29 juni 2016?

Goedemorgen. Inderdaad, kaas. Ik blijf een vat vol verrassingen, ook voor mezelf.

Je ziet het niet aan me, als ik zo sta, maar ik heb nógal spierpijn aan de achterkant van mijn benen. Dat komt door gisteren. Ik maakte namelijk niet alleen soep, ik heb ook nog een half uur met een snoeischaar in mijn hand rondgelopen. Bij de hortensia's.

Sjrd en Sara doen nog iets tuinigs. Ze kunnen er geen genoeg van krijgen.

En ik niet van kaas! Volgens mij is dit de eerste keer ooit dat ik een beschuitje met kaas eet. Serieus! Ik kon me nooit voorstellen dat dat lekker is, droog op droog. Maar warempel. Het smaakt heurlijk.

Goed, tijd om die spierpijn er eens een beetje uit te lopen. En waar kan dat beter dan?

In het outlet! We gaan voor Sjrd vandaag, hij heeft nog wat zaken nodig. Ik houd me vooralsnog stellig aan mijn credo 'klaar voor de zomer'.

Sjrd past wat broeken, er zit geen enkel geschikt exemplaar bij. Volgende keer beter.

Het nuttige met het aangename dan maar? Let vooral ook even op de man in het zwart op de achtergrond. Duits met Italiaans bloed, compleet ondergebraakt door Armani, een clichématige 20 jaar jongere, blonde vriendin en de obligate bambino di amore. Heel vermoeiend. Maar dat maakt het outlet ook zo leuk, vind ik.

En dan thuis nog een stuk kersenvlaai als toetje. De dag is af!

Hej hej!

Geen opmerkingen: