donderdag 11 augustus 2016

Plog 559 - Rode wijnwangetjes

Wat deed ik op 11 augustus 2016?

Het begint aardig uit de klauwen te lopen met die Olympische Spelen. Hoelang duurt dit evenement nog?!

Nou ja, goedemorgen. De dag begint gewoon elke dag opnieuw.

Voordeel van al dat oranjegeweld is wel dat ik zelf ook enorm veel zeel heb om weer eens lekker aan de gang te gaan.

Wow, mijn saturatie in rust, zonder zuurstof, is 96%. Dat is echt heel erg netjes!

Ik kan niet anders dan de situatie volledig uitbuiten. Meters maken, droog zweten. Dat werk. Prima gelukt.

Mijn wolvoorraad slinkt nog niet echt maar toch heb ik nog een paar nieuwe bolletjes nodig. Op deze manier blijft het een gebed zonder einde, maar ja.

Bij de apotheek stond weer een doosje met allemaal lekkers voor me klaar. Over gebed zonder einde gesproken, haha.

Hier heb ik inmiddels enorm veel zin in! Moe gesport, natgeregend, uitgehongerd.

Ja Saartje, je ruikt het goed. Kaas.

De omstandigheden zijn ernaar. Soms moet je er dan maar gewoon aan toegeven.

Na mijn dutje nog een Opkikker om het af te toppen. Klaar voor het avondprogramma.

En dat avondprogramma heeft veel goeds in petto. Het water loopt me nu al in de mond.

Toen Sjrd 40 werd kreeg hij van bijna alle gasten een fles van hun lievelingswijn cadeau. Zo leuk! Vanavond maken we de eerste fles, van Cn, open. Proost!

De wijn combineert perfect met ons simpele maar zeer doeltreffende avondmaal. Ik geloof dat dit momenteel mijn lievelingseten is. Maar dat zeg ik bij zowat alles. Weet je hoe fijn het is weer zo van eten te kunnen genieten?

Rode wijn, rode wangetjes. Zo gaat dat.

Hej hej.

Geen opmerkingen: