vrijdag 19 augustus 2016

Plog 567 - Van zon tot zondvloed

Wat deed ik op 19 augustus 2016?

Goedemorgen! De zon speelt vandaag voor magnetron. Mijn bammies zijn in een mum van tijd hapklaar. Zou dat ook voor het Saartje gelden eigenlijk?

Het belooft een dag vol heerlijke huishoudelijke werkzaamheden te worden. Ik begin met mijn plantjes, heb ik daar vast aan gedacht.

Tussendoor nog even een lapje haken, als ik toch fully de huisvrouw uit loop te hangen.

Op zolder is het ook een groot feest. Van deze hopen...

...maak ik deze ordentelijke stapels.

Achter de schermen loop ik nog steeds in mijn pyjama en dat is heerlijk. Mijn lunch smaakt er ook niet minder om trouwens.

Maar goed, dan is het nu toch echt tijd voor groot onderhoud in de badkamer. Er staat inmiddels een kleutervest aan mohair op mijn benen.

Fris en fruitig is hier wel op zijn plaats.

Doe mij anders nog maar een Opkikker. Zowaar mijn naam Irène is.

Vandaag staat er een super snelle pastasalade op het menu. Gezond en heel erg lekker. En fornuisproof, want je hoeft alleen de pasta maar even te koken. Zelfs ik kan dat zonder knoeien.

Opscheppen maar!

Na het eten brengen we Sara weg. Niet alleen wij gaan een weekendje weg, ook Sara gaat uit logeren. En een zin dat ze er in heeft!

Wat mee te nemen naar een eiland waar zo'n beetje alles voorspeld wordt tussen zon en zondvloed? Met een tijdschrift over de Vuelta zitten we in elk geval gebeiteld.

Ook nog maar een vers laagje lak op mijn nagels. Als we ten onder gaan dan in elk geval charmant.

We moeten morgen echt hondsvroeg op. Dat vergt een puike organisatie. Over de broodjes voor onderweg hoeven we ons al geen zorgen meer te maken. En dan nu als een haas naar boven!

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

Toch even recept van die pastasalade graag :) Doe je die kookroom erin zonder te koken?! Kan dat?