dinsdag 6 september 2016

Plog 584 - Maar waar waren Sjrd en Sara?

Wat deed ik op 06 september 2016?

Goedemorgen! Als de dag begint met dit ontbijt is het wat mij betreft een goed begin.

Bovendien is het weer voor mijn lievelingsjurk dus hé, nu al een topdag!

Er staat best het een en ander op het program vandaag dus ik kan maar beter op pad gaan nu.

Eerst naar de Action, waar ik wat eerder gekochte spullen terugbreng. Ja mensen, ook dat is een optie met Actionprullaria. Verder smul ik van de clash of the seasons waarmee ze je hier om de oren slaan. Zomer, Sinterklaas en Kerstmis gebroederlijk op een schap. Met als extraatje nog wat boeddha's voor de liefhebber want we doen heus niet alleen aan het christendom hier. Voor elke dolende ziel wat wils zeg maar, in dit schemergebied tussen licht en donker. De gezellige meuk voor herfst en Halloween ligt wat opzichtiger vooraan in de winkel, daar zal toch wel het meest behoefte aan zijn nu vermoed ik. Ik houd het vandaag bij een tientje terug in mijn portemonnee. Pure winst.

Door naar de stad. Voor een concertkaartje bij de Primera, maar dat lukt niet want computer says no. Bij de Hema zijn mijn favoriete onderbroeken op maar ik vind er wel een fijne sjaal. Alleen vrouwen begrijpen dat dit een logisch product ter compensatie is. En gelukkig ligt de Munsterkerk er weer puik bij.

Tot slot ben ik prima geslaagd voor een cadeautje voor onze jarige Jet.

Mooi, dan kan ik nu in een streep naar huis.

Om vervolgens meteen te voet door te gaan naar het feestvarken. Gelukkig hoef ik niet ver.

Kijk daar hebben we haar! Een en al stralende jarige jeugdigheid. Gezegend met de gave om de plantjes in haar tuin wel bloeiend en in leven te houden. Meid, wat is je geheim?! (Ja, hydrateren, dat kan ik zelf ook wel verzinnen...)

Vriendinnen die weten wat je lekker vindt zijn altijd +100.

Tussendoor sjees ik even naar huis om te sprayen. Van die dingen die moeten gebeuren.

En dat je bij terugkomst op het feestje meteen aan kunt schuiven. Zalig!

Proost lieve Nglq! Op een heel mooi jaar.

Het commentaar van de maker van deze foto was iets in de trant van "moet je ze daar zien zitten met hun witte benen." Nou ja zeg! De een heeft heus wel meer sproeten op haar schenen staan dan in mei en de ander draagt haar beenhaar gewoon wat langer vanwege het optisch bedrog van schaduwvorming. En daarbij, we hebben wel andere dingen om ons druk om te maken. Cheers babe.

Hej hej.

Geen opmerkingen: