dinsdag 20 september 2016

Plog 596 - Veel boodschappen en nog meer meters

Wat deed ik op 20 september 2016?

Goedemorgen. Zo zeg, voor je het weet is het ontbijt alweer op en achter de kiezen.

En zijn de zonnebloemen verwelkt. Je zou er bijna depressief van worden, op de laatste dag van de zomer. Maar bijna is niet helemaal en in mijn geval helemaal niet. Kom zeg. Het leven is te leuk!

Bovendien wordt het huis onder handen genomen. Er kan weinig tippen aan een fris huis.

Zelf ben ik ook maar even onder de douche door gerend. Daar ontkom je toch niet aan.

Lunchen dan maar.

En een glimp van Prinsjesdag opvangen. Ze staat er maar weer knap op, die koningin van ons.

Maar nu moet ik boodschappen doen. Heel veel boodschappen.

In de gezelligste winkelstaat van Midden-Limburg. Ahum. Nee niet de gezelligste, maar wel een verdomd functionele. En dat is ook wat waard.

Op aanraden van Nk stop ik dit potje nagelspul in mijn mandje. Het zou ervoor zorgen dat je gelakte nagels heel snel drogen. Ik ben benieuwd!

Ik zei toch dat het veel was. Een kofferbak vol.

Thuis meteen aan de slag met van alles door elkaar. Groenten snijden, de boodschappen opruimen, sprayen en de pasta niet laten overkoken. Alles lukt.

Met dit als resultaat. Heel binnenkort echt een blog met goede pastarecepten!

Geleerd van vorige week trek ik vanavond mijn hardloopschoenen aan. Daar kan ik heel wat meters mee op vooruit.

De harde kern van het geheim genootschap gaat namelijk weer aan de wandel. Vorige week kon dat nog in korte broek en met blote armen. Wat een contrast met vanavond. Het is echt weer voorbij, die mooie zomer. Toch lopen we er geen meter minder om.

Hej hej.

Geen opmerkingen: