maandag 26 september 2016

Plog 601 - Wortelschieten bij de tandarts

Wat deed ik op 26 september 2016?

Goedemorgen! Hoewel ik goed geslapen heb ben ik toch nog een beetje moe. Ik heb het drukke weekend nog niet helemaal weg kunnen slapen denk ik. Nou dan sport ik het er wel uit zo meteen.

Maar eerst kijk ik voor de zoveelste keer verrukt rond in de tuin. Alles is zoveel mogelijk kort, kaal en gesnoeid. Ik hou daar heel erg van. Het straalt zo fijn een nieuw begin uit.

Het voelt een beetje als lente. Alleen moeten we daar nog een maand of zes op wachten. Dat duurt helaas nog wel even.

Ook in de garage heerst een opgeruimde rust. Sjrd is meester in het ophangen van zaken. Overal steken spijkers en schroeven uit de muur. Alles heeft een haakje.

Mijn moeder en ik maakten zondag de ijskast en diepvries schoon. De azijngeur hangt nog in de lucht. Heerlijk.

Ha hondenneusje. Lig jij hier nog even lekker lui te zijn?

Nou ik ga dus gewoon sporten. Ook al is de goeroe nog steeds op vakantie. Gelukkig heb ik het met zijn vervangster ook erg gezellig. 

Omdat de boterhammen er vorige week zo goed smaakten eet ik vandaag gewoon nog een keer bij mijn ouders. En omdat ik zo meteen naar de tandarts moet. Die ook nog in mijn oude woonplaats zit.

Volgens mij is het een beetje druk bij de tandarts want ik lig hier nogal wortel te schieten. Nou is dat altijd beter dan een wortelkanaalbehandeling (denk ik) maar het is erg zonde van mijn tijd. Toch zit er niks anders op dan heel mindful te genieten van mijn zojuist verwijderde tandsteen.

Uiteindelijk ben ik toch nog in de supermarkt verzeild geraakt. Ik heb zoveel mogelijk glazuur aanvallende producten uitgezocht met mijn gepolijste bek.

Sara is maar erg druk met iets bij de buren. Een poes? Een vogeltje? Ze heeft haar eyes on the prize.

Ik doe vooral hier dingen.

Sjrds huidige lievelingspasta (van Luna) met een flesje verjaardagswijn. Vandaag is die van Mrs en Chrs aan de beurt. Een Argentijnse rakker die schreeuwt om een steak. Gemiste kans.

Sara zit intussen nog steeds buiten! In een poging te zien wat zij ziet ben ik er eens naast gaan zitten. Maar ik zie het niet. Betreft het hier een entiteit?!

Ik weet niet wat jij doet maar ik begin alvast aan mijn voorslaapje. Ik ben kapot!

Hej hej.

1 opmerking:

Saar zei

Die pasta ziet er lekker uit!