dinsdag 11 oktober 2016

Plog 612 - Peentjes zweten in de vinexhel

Wat deed ik op 11 oktober 2016?

Goedemorgen! De dag wordt op alle fronten opgestart.

Zelfs Sara is vandaag bijtijds herrezen. Kan ook niet anders met dat zonnetje.

Ze gaat er heel intelligent van kijken in elk geval. Of hooghartig.

Er lag een trui in mijn kast te jengelen dat hij gedragen wilde worden. Hij deed het met zo'n vervelend Amerikaans accent. Gelukkig stopte het meteen toen ik hem aantrok. Ik hoop dat hij de rest van de dag zijn mond houdt. But he sits great!

Nog maar een eetfoto dan? Vooruit. Zo'n lunch verdient ook aandacht.

Ik verzamelde een tasje met spulletjes voor de kringloop. En met ons aangescherpte opruimbeleid wil ik dat meteen wegbrengen.

Dus dat ga ik ook doen! Zonnebril op en gas erop.

Het was al even geleden dat ik voor het laatst bij de kringloop in Sittard was. Wist ik veel dat ze in de tussentijd aan de weg hebben gewerkt en daar nog steeds mee bezig zijn. Doordat ik een bord miste - sowieso the story of my life - bevond ik me ineens in een Sittardse nieuwbouwwijk met alleen maar doodlopende straten. De vinexhel in optima forma! Hoe ik eruit geraakt ben is me een raadsel maar ik heb het overleefd. Nu even lekker oververhit kringloopwinkelen.

Sara is de grote winnaar van deze winkelexpeditie. Maar liefst twee nieuwe knuffels gaan mee naar huis, om helemaal aan gort te bijten.

En, is het wat? Die rode heb ik trouwens Johan genoemd. Naar de varaan van Freek Vonk.

Intens gelukkig. Met weer die blik. Wat heb jij vandaag toch hond?

Het leven in mij is er nu wel even uit. Hopelijk weet Hendrik Groen me een beetje te reanimeren. En anders een dutje.

Avonturen in de keuken deel zoveel. Deze pan heeft weer veel goeds in zich.

Compleet goedgekeurd!

Oh Sander van de Pavert, wat ben je toch een eindbaas! Met je LuckyTV en je filmpje over Hilary en Donald.

Op zich ben ik zelf ook best een eindbaasje deze avond. Want we gaan weer op buurtpatrouille met het geheim genootschap. Weer of geen weer: wandelen zullen we!

Hej hej.

3 opmerkingen:

Vnn zei

Ahum! Wonen jullie zelf niet ook in een vinexh..uh..wijk? Kan me herinneren dat ik jullie huis de eerste keer ook pas na een kwartier rondjes rijden had gevonden. En nee, dat ligt niet aan mij ;)


Neeltje zei

Ontrommelen, jij ook al? Ik ook!

Irène zei

@Vnn: De volgende keer ga je maar mee, zie je met eigen ogen wat een doolhof het daar is. Daar valt onze wijk bij in het niet.

@Neeltje: Rommel maken en ontrommelen, dat duurt een leven lang!