zondag 6 november 2016

Plog 633 - Lonkt de oriënt?

Plog 633: wat deed ik op 06 november 2016?

Goedemorgen. Het ziet ernaar uit dat Roombi de weg naar huis niet heeft kunnen vinden. Zeker in de verkeerde volgorde de broodkruimels opgezuigd.

Zondagochtendritueel. Serieus uitslapen is er al heel lang niet meer bij. Maar dan is dit toch wel the next best thing hoor.

Ik dacht even leuk met Sara te spelen en knuffelen. Maar ze is nogal in een wilde bui. Niet alleen Johan moet het ontgelden, ook mijn gezicht krijgt een tik mee.

Ik voorspel je, het wordt zo'n zondag waarop ik lang rondtuttel in mijn pyjama. Dan nu eindelijk maar eens dat kapotte spotje vervangen.

Opdat ik geen ingrediënt mis in de te maken soep. Dat hele net uien moet eraan geloven. Even mijn lasbril opzetten...

Oh jongens. Perfecte dikke zondagssoep. Super lekker en super gezond! En een pal vol dus ook nog om in te vriezen.

Gisteren, op de CF-dag, kreeg ik nog een leuk aandenken overhandigd. Van mijn één dag durende carrière als filmster.

Mijn lijf en hoofd zijn best wel moe van gisteren. Het was een lange dag, we zaten weer een aardig poosje in de auto en ik deed veel indrukken op. Vandaag hoeft er helemaal niks. Al hoop ik wel nog een letter te kunnen lezen.

In plaats van lezen drinken we een borreltje met Sjrds ouders. Ook dat is zondag.

Oeh lekker! Er lag nog een bak zoete aardappel curry in de vriezer. Hoef ik alleen maar even op te warmen. Easy does it.

Zonder quinoa maar met naan dit keer. Beter! Naan is onze nieuwe lievelings. Is de volgende stap dan toch een vakantie naar Azië?!

Vooruit dan. Nog twee afleveringetjes Weeds om het weekend af te sluiten.

Hej hej.

1 opmerking:

Ri zei

Naan is tha bomb diggy. Hier standaard bij een soepje, oanders gaat Rgr muiten.