zondag 13 november 2016

Plog 639 - Hondsmoe en mensmoe

Plog 639: wat deed ik op 13 november 2016?

Goedemorgen. Laat ik deze zondag eens beginnen met nog wat Trumpergernis. In zijn inner circle tel ik maar liefst vijf vrouwen, zijn dochter inbegrepen. Een daarvan is de geschifte Sarah Palin. Van haar gaan we de komende vier jaar vast nog meer horen. Ik kan niet wachten.

Na nog wat andere opbeurende artikelen over racisme heb ik de krant maar terzijde gelegd. Al was het Ikje over Lee Towers gelukkig erg fijn. Dan zet ik me nu maar even aan een enquête over de medicijnketen bij CF. Voor de afwisseling.

De schone slaper is inmiddels ontwaakt en zit zich mentaal voor te bereiden op zijn lange duurloop. Er wacht hem een heel nieuw rondje maar volgens mij heeft hij er super veel zin in.

De een rent, de ander bakt. Wat de een straks dan weer op mag eten. Om de verbrande calorieën aan te vullen.

Ik heb genoeg aan het aflikken van de kloppers van de mixer. Verder doe je mij echt geen plezier met brownies. Wel nog steeds met een KitchenAid. Hallo mensen van KitchenAid! Ik wil er best een voor jullie testen hoor!

En met pompoensoep! Hoe in vredesnaam heb ik al die jaren zonder pompoensoep kunnen leven?!

Het is een uitermate luie zondag. Wat mij betreft dan. Maar ik was dan ook geen 19 kilometer met de benenwagen onderweg. Het doet ons in elk geval heel erg goed. Zullen we nu dan nog maar een filmpje doen? Het liefst een die bij het soepmaak- en bakthema past.

Het is niet dat de film slaapverwekkend is. Dit ligt gewoon aan mij. Ik ben hondsmoe. Samen met Sara. Zij is mensmoe. Verder gaat het overigens weer prima met haar. Misschien had ze ook wel behoefte aan een bijkomweekend?

Tot slot nog een prutje uit de vriezer. Meer had er ook echt niet in gezeten vandaag. Maar we zijn helemaal bijgekomen dit weekend en volledig opgeladen voor een nieuwe week!

Hej hej.

2 opmerkingen:

Inge zei

Ik durf geen deegkloppers meer schoon te likken nadat ik daar eens goed ziek van ben geworden. Iets met rauw ei ...

Mara zei

Wij hebben natuurlijk een kitchen aid. Zowel een keukenmachine als de blender. En het is al het geld waard!