vrijdag 18 november 2016

Plog 643 - Een hoge thee in de gevangenis

Plog 643: wat deed ik op 18 november 2016?

Goedemorgen. In dit huisje heeft de hele nacht het licht gebrand. Beetje jammer. Zou ik hier ook een timer op aan kunnen sluiten?

Op zich kan een beetje extra licht geen kwaad.

Oh nou, de zon kon mijn gedachten wel gelezen hebben zeg. Plop! Sara gaat er meteen even lekker inzitten. Doe maar grote vriendin. Jij mag dat.

De situatie is dus als volgt. Eigenlijk had ik mijn sportafspraak voor vanmiddag geannuleerd. Wegens andere, veel leukere plannen. Maar ja. Ik zou natuurlijk best wat eerder en geheel zelfstandig kunnen gaan sporten... WTF?! Komt dit allemaal uit mijn brein?


Ik maak het nog veel bonter!

Fris gedoucht, weer een nieuw blouseje aan en half kreupel door dat renexperiment. Maar erg, érg content met mezelf en super veel zin in vanmiddag.

Let's go!

Wiehoe! Ik heb afgesproken met Nnmr! We gaan terug tot de middelbare school en zien elkaar niet heel erg vaak maar pikken de draad altijd weer moeiteloos op. Zo fijn! Dat verdient een hoop uitroeptekens ja.

Waar zijn we nou weer beland? Nou hier. Een super gave locatie, gewoon bij ons in de stad.

Nnmr is een van de meest attente mensen die ik ken. Zodoende zit ik nu met een cadeautje in mijn hand. Gelukkig heb ik ook iets voor haar in petto maar dat weet ze nu nog niet. (Dit was écht zo Nnmr! Maar dat kan ik achteraf natuurlijk niet bewijzen.)

Kijk dan hoe lief! Ik zal ze met liefde dragen en altijd aan je denken. X

Dan is het nu tijd voor soep. Een hele emmel. Jammie!

Maar hier zijn we eigenlijk voor gekomen. Zullen we dan maar?

Wist je dat Roermond zijn eigen bonbon heeft? Het Roermondje. Gekkigheid!

Het is ons niet gelukt om ons naar de bovenste etage te eten. Maar we gaan natuurlijk niks weggooien of achterlaten. De overgebleven lekkernijen mogen best mee naar huis maar daar moet ik dan wel even voor tekenen. Serieus?! Oké, approved.

Nu maar hopen dat er niemand ziek van gaat worden...

Wedden dat ik de hagelslag ga vergeten?

Ha lieve mens van me! Jij werkt ook maar door hè? Het is weekend hoor. Klap dat ding dicht en log jezelf eens rap uit.

De high tea is grotendeels gezakt dus ik heb weer plek voor een licht stamppotje. Goede actiefoto dit.

Hej hej.

Geen opmerkingen: