zondag 27 november 2016

Plog 651 - Wegrakingen op zondag

Plog 651: wat deed ik op 27 november 2016?

Het is weer zondag. Sjrd ligt nog op een oor. Ik multitask me alvast een slag in de rondte. Op hagelslag kan alles. Goedemorgen!

Ik voorzie een nogal luie dag. Lijkt me niks mis mee.

Zolang er maar een iemand alert is hier in huis.

En een ander iemand zich bezig houdt met factureren en ander administratief gedoe.

Dan buig ik me wel over de kruidnoten, dat kan ik er nog wel bij hebben. Een goede taakverdeling is alles.

Ik loop mezelf al dagen in te houden om niet alvast de kerstboom op te tuigen. Er waren jaren dat dat gevoel nooit kwam. Het is bij mij alles of niks, denk ik. Dit jaar is het alles. Eerst maar eens deze toffe plaat een prominente plek geven.

Bij een luierdagje hoort natuurlijk luierkleding. Oké, een heuse luier zou het afmaken maar dat gaat me toch iets te ver.

Op de bank met een snackje. Buitensporig.

En Don Draper! Ik vernam gisteren dat Mad Men binnenkort van Netflix verdwijnt. Gelukkig hoef ik alleen seizoen zes nog maar bij te kijken. Dat gaat wel lukken dunkt me.

Hoewel... Als ik steeds wegrakingen krijg wordt het nog een nijpende situatie.

Maar weer soep uit de vriezer dan? We zijn nu op een bakje na door onze voorraden heen. Dat is enerzijds jammer maar biedt natuurlijk ook kansen. Wat zal ik binnenkort eens gaan kokkerellen?

Hej hej.

Geen opmerkingen: