zondag 4 december 2016

Plog 657 - Een aangekleed heerlijk middagje

Plog 657: wat deed ik op 04 december 2016?

Goedemorgen zeg. Dat was een flinke nachtvorst. Lekker wel!

Het lijkt hier nog steeds nacht maar dat is gezichtsbedrog.

Dit zou je ook gerust onder de noemer gezichtsbedrog kunnen scharen. Sjrd die uit zichzelf met een camera in de weer is! 

Maar de belletjes op zijn blikje zijn dan ook super mooi en het vastleggen zeker waard. Zou hij eindelijk overstag zijn nu, qua fotografiehobby?

Het lijkt me een uitermate geschikte dag voor mijn kerstlegging.

Wat is hier nou weer aan de hand? Iets met een kleine maar hardnekkige hardloopblessure. Een voetenbadje tegen verkrampte spiertjes. En als het niet helpt is het in ieder geval lekker.

Goed. Last minute dichtwerkzaamheden. Zo gaat dat hier altijd.

Klaar voor het heerlijk middagje. Met mijn eigen strooigoed. Dat sleep ik overal achter me aan.

De keukentafel ligt weer vol. Spannend hoor!

Kijk daar is de naef ook. Goed zo jongen, ga maar pal met je neus voor het lekkers zitten. Voor je het weet halen ze het weer weg.

Juist. Schuif maar naar binnen. 

We dobbelen om de pakjes en bij zes mag je iets van de keukentafel gaan halen. Ik hoef niet lang op mijn cadeau en gedicht te wachten. Eindelijk mag ik alles gaan gebruiken, mijn vork, lepel en messi van Alessi.

Mijn schoonbroer begrijpt er nog niet veel van. Wacht maar kerel. Eerst lezen, daarna opmaken. Het wijst zich vanzelf.

Natuurlijk kreeg de naef ook een exemplaar van Beertje Poes van ons. We gaan het meteen lezen!

Bij ome Sjrd op schoot nog even puzzelen op de iPad. Als ik Flrs was had ik een topmiddag!

Wat ook top is, is het feit dat er nog genoeg eten over is van gisteren. Op de tweede dag kun je het niet echt tomaten couscous soep meer noemen, zo lekker is alles ingedikt. Misschien smaakt het die tweede dag ook wel nóg lekkerder.

Och Sara. Notting Hill is op tv! Die heb je vast nog niet gezien. Goed opletten nu. Deze scene is een klassieker. Zeg maar mee: I am also just a girl. Standing in front of a boy. Asking hem to love her. Aahhh...

Hej hej.

1 opmerking:

Neeltje zei

Top film! Top scene!