maandag 12 december 2016

Plog 664 - Een onevenredige hoeveelheid kak

Plog 664: wat deed ik op 12 december 2016?

Het gebeurde op 12 december. We waren aan het rek... Oh nee. Ik was niet aan het rekenen. Hoewel, misschien toch een beetje. Er zit een onevenredige hoeveelheid kak in mij en vandaag is de dag dat we die er professioneel uit gaan werken. Zo. Goedemorgen!

Ik heb er een mooi to do-lijsje van gemaakt. Ter motivering.

Aan de slag dan maar. De eerste liter van drie deze dag. Hoewel ik het drankje, dat bekend staat als goor, toch best goed weg krijg is dit de eerste keer dat ik mijn mic key button een beetje mis.

Colofort drinken en Netflix kijken. Iemand moet het doen. Ik vernam laatst dat Mad Men binnenkort eraf gehaald wordt. Mijn timing had niet beter kunnen zijn. Don Draper werkt als een warme kruik op mijn zere buik.

Hoi vanaf de bank. Murw gedronken en gaar gelegen. Aan het geborrel in mijn darmen te voelen en horen is de verlossing nabij. Achteloos windjes laten is vanaf nu in elk geval verboden. Dan weet je wel hoe laat het is hè?

Er zal toch ook iets voedzaams naar binnen moeten. Ik snak inmiddels naar een goede pasta. Wij allemaal. De rest van de avonddetails zal ik jullie besparen.

Hej hej.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoop dat je je inmiddels weer wat "comfortabeler" voelt. Dat koppie van Sara!
Komt er misschien nog toevallig een stukje eten deze kant op waaien? Zie het haar denken.