vrijdag 16 december 2016

Plog 667 - Ouderwetse gaarheid

Plog 667: wat deed ik op 16 december 2016?

Goedemorgen. Dus ik werd vanmorgen badend in het zweet wakker. Lijkt me toch iets van koorts of zo. 

Het is lang geleden dat ik me zo gevoeld heb. En een bijpassende foto moet plaatsen. 

Gelukkig is mijn saturatie prima. Dat is toch nog iets.

En ik krijg goede hulp. Waarmee precies is even de vraag maar Sara stelt zich behoorlijk gedienstig op. Op mijn laptop aan de slag gaan is in elk geval uitgesloten op deze manier. Misschien is dat ook wel even goed.

Altijd goed voor jezelf blijven zorgen. Nonnenvot, kom tot mij.

Mijn ouders komen even langs om te kijken hoe het met de zieke gaat. Net als vroeger. Sara doet het even voor.

Ze namen ook nog een soort kerstpakket voor ons mee. Een doos bubbels. Nou daar weten wij wel raad mee!

Ook Sjrd komt met drank thuis. Ik houd alleen al van december vanwege de relatiegeschenken.

Netlix heeft Mad Men dus verwijderd. Zonder ooit het laatste seizoen erop gezet te hebben. Onbegrijpelijk. Gelukkig vond ik bij mijn vrienden van Bol het zevende seizoen op dvd. Voor een tientje. Ik zie het maar als mijn eigen kerstpakket. Ik ben immers ook een soort ZZP'er en we weten sinds gisteren dat die altijd op zichzelf aangewezen zijn.

De mens en ik duiken samen even achter de pannen.

Dit is typisch zo'n ziek-kostje. Laagdrempelig qua smaak, altijd wel lekker en best gezond. Alleen jammer van al die vieze pannen.

Hej hej.

Geen opmerkingen: