zondag 18 december 2016

Plog 669 - Was dat nou wel zo verstandig?

Plog 669: wat deed ik op 18 december 2016?

Goedemorgen. Zo. Droog brood vandaag. Het kan niet elke dag feest zijn.

Deze houding zou ook een yogapose moeten worden. De sideward facing dog of zo. Sara ligt heel vaak zo dus het zal toch wel een lekkere houding zijn. Ze kijkt er ook zo intelligent bij.

Maar goed. Hoesttechnisch gaat het voorspoedig. In die zin dat mijn hele torso inmiddels beurs geblaft is. Gek hoe je dat soort kleine dingetjes zo snel vergeet als het een tijd niet aan de orde is. We noemen het maar een eindejaarsopfriscursus.

Ons geplande uitstapje naar het outlet was gisteren echt nog een brug te ver maar vandaag gaat het wel lukken. Laten we gaan, kompaan!

De kerstboom die ze hier ieder jaar weer optuigen is ENORM. Het is een echte spar, of den, of Noordman. Weet ik veel. Een boom. En er zitten ik weet niet hoeveel lichtjes in. Zo mooi. En zo veel werk...

Het is weer zover. Sjrd kan niet meer achter zijn huidige winterjas staan. Ik sta daar volledig achter. Tijd voor een nieuwe!

Sjoon jeske heur! Ik app deze foto even naar Mrs. Het is een inside joke. We hebben er heel veel plezier om met ons allen. Sorry dat ik hier niet iedereen in kan betrekken. Maar niks zo stom als grapjes uitleggen, toch?

Op de zondag voor kerst naar het outlet gaan is zo'n beetje het domste wat je kunt doen, trouwens. Hoewel ik het niet heel veel drukker vind dan op een andere gemiddelde weekenddag.

Eigenlijk heeft Sjrd geen zin meer om te passen. Naar eigen zeggen heeft hij al zijn kruid verschoten bij de Nike winkel. Maar ja. De jacht naar de perfecte spijkerbroek is oneindig, en het hiaat in zijn kast groot. Bovendien liggen bij 7 For All Mankind weer nieuwe modellen in de schappen. Op mijn aandringen raapt hij zich dus toch nog een keer bij elkaar. Dapper hoor. En met succes! Er gaat een mooie blauwe Ronnie mee naar huis.

Ik verheug me al de hele dag op de tomatensoep van La Place. Gelukkig vinden we ook nog het laatste lege tafeltje waar we onze maaltijd aan op kunnen eten. We boffen maar.

Ja dat dacht ik al. Toch iets te enthousiast bezig geweest vandaag.

Gelukkig hoef ik nu niks anders meer dan banken. En hoesten. En zorgen dat de soep binnenboord blijft. Ik ben er maar druk mee.

Ik word goed in de gaten gehouden. Dat is een hele geruststelling.

Hej hej.

1 opmerking:

Neeltje zei

Hoop dat het een beetje gaat, het is stil op je blog. In ieder geval beterschap!