maandag 2 januari 2017

Plog 682 - Dag

Plog 682: wat deed ik allemaal op 02 januari 2017?

Halli hallo! Gisteren nog een bak zon, vandaag een laagje sneeuw. Maar wat wil je ook, het is winter hè.

Zo, en met deze witte rakker sluit ik mijn antibioticumkuurtje tevreden af. Jullie van het Ciproxinleger hebben het goed gedaan met z'n allen. Super bedankt. Nu alleen nog even een puike longfunctie blazen komende woensdag. Ik voel prompt een lichte spanning opkomen.

Maar dat is woensdag pas. Vandaag pak ik na drie weken rust mijn sportregime op. Ik heb nul zin. Of ik zin kan maken waag ik te betwijfelen.

Een foto die is geplaatst door slomeneri | irène mols (@slomeneri) op

Wat kan ik erover zeggen? De kop is eraf. Meer ook niet.

Mijn eigen kop zit er gelukkig nog op. Laat ik daar dan maar eens wat brood instoppen.

Twee spiegelfoto's op een dag? Wel ja joh.

Eigenlijk had ik tussen de vorige foto en deze de weekboodschappen moeten halen. Maar ja. Het lukte allemaal niet zo. Wel heb ik best wat slagjes gemaakt op mijn laptop. Dat telt ook. En dan gaan we nu even samen naar de winkel. Veel gezelliger.

Werkelijk een schitterende compositie dit. Groen op groen met kunstlicht. Gelukkig begint eind van de maand mijn fotocursus. Lijkt me geen overbodige luxe.

Iets uit de diepvries gecombineerd met vers en makkelijk. Smakelijk.

Dit is Dag. Dag is de komende weken onze nieuwe Noorse vriend. Na een avond zijn we al dol op Dag.

Hej hej.

Geen opmerkingen: