dinsdag 3 januari 2017

Plog 683 - Geheime voornemens

Plog 683: wat deed ik allemaal op 03 januari 2017?

Goedemorgen! De sneeuw is alweer weg maar gelukkig heeft het wel gewoon gehageld.

Ik heb nog helemaal niks in mijn nieuwe agenda geschreven. Vandaag lijkt me een goede dag om daar eens mee te beginnen. Voorin schrijf ik niet alleen mijn personalia maar ook mijn goede voornemens. Opdat ik ze niet vergeet. Omdat het best een serieus stukje aanmoediging naar mezelf is geworden houd ik het lekker voor mezelf. Maar mijn goede voornemens op het sportieve vlak mogen best het interwebs op. Daar vroeg de goeroe me gisteren naar, met zijn altijd vrolijke hoofd. Ik kon alleen maar verzuchten dat ik zo vaak mogelijk twee keer per week wil komen zonder al te veel af te zeggen. Goede voornemens moeten namelijk wel realistisch zijn. Ik kan wel roepen dat ik voor een blokjesbuik wil trainen, maar dan weet ik nu al dat ik op 31 december huilend voor de spiegel sta.

Over Mount Washmore beklimmen staat nergens iets geschreven. Sommige dingen moet je gewoon doen.

Na afloop voel je je net zo voldaan als na een goede workout. Echt.

Ja hoi, ik heb mijn lievelingsblouse weer aan. De best bestede 13 euro van het afgelopen jaar als je het mij vraagt.

En toen... was er sla. Het is niet dat ik voor konijn studeer of zo maar er was gewoon nog sla. En die moet op.

Nou, me dunkt dat ik even een uurtje mag ontspannen met Don Draper. Als bij een wonder doet de dvd-speler het ook nog. Soms zit alles mee.

Ben je nou alwéér in slaap gevallen Irène?! Eh ja, ik weet ook niet hoe het komt. Moe is my middle name, denk ik.

Eigenlijk kwam dat dutje best goed van pas want er wacht ons nog een heel avondprogramma. In het uitgestorven Thorn.

Behalve bij de Pannenkoekenbakker. Daar is iedereen. En je hoeft er ook niet per se pannenkoeken te eten. Zo bestelde ik een salade met kip en die wordt geserveerd in een kom die nog het meeste wegheeft van een po. Heel smaakvol.

Bij kinderpannenkoeken en kinderijsjes krijg je muntjes en van die muntjes kun je dan weer van alles kopen in de inpandige schatkamer. Een prachtig concept. De tweeling verzamelde een fijne selectie Chinese weekmakers.

Nou Mr, het was weer een dolle week. Je hebt er zelfs een bril van gekregen!

Hej hej.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja het was leuk hè?
Volgend jaar weer!
Smak
Mrj