donderdag 12 januari 2017

Plog 690 - Genoeg geleefd vandaag

Plog 690: wat deed ik allemaal op 12 januari 2017?

Inderdaad, hartelijk hagelslag.

Maar verder is het een regelrechte chaos om me heen.

Overal. En vooralsnog doe ik er niks aan. Geen puf.

Maar zie mijn super gehydrateerde huid eens stralen.

De zoveelste envelop van de Nationale Postcodeloterij geeft me precies die schop onder mijn kont die ik nodig heb om een daad te stellen. Ik wil hier van af! We krijgen al tijden post, op mijn moeders naam bovendien. Heel bijzonder. En geen van ons wil dit. Tijd voor een vriendelijk doch dwingend belletje. Haal Ons Uit Het Systeem. Alstublieft.

Nou, en toen sloeg ik ook in ene aan het opruimen. Zelfs de plank boven de bank heb ik gerestyled.

En de kerstbomenposter is weer naar boven. Het houten rendier aan de muur mag nog steeds blijven. Dat is feestdagenoverschrijdend, vind ik. Net als het witte hoopje hond op het kleed.

Het is bijna weekend. Dan mag je best al je weekendtrui aan. Heb ik besloten.

De weersvoorspellingen liegen er niet om. Hel en verdoemenis staan ons te wachten. Laten we snel nog maar een rondje gaan lopen Saar, voordat we voor dagen ingesneeuwd zijn.

Wie of wat loopt daar?? Hondjes natuurlijk. Heel veel hondjes.

Het lijkt wel een moeraslandschap met al die plassen voor de plas.

Onthoud het hè...

Heb jij al geleefd vandaag?

Dan leef ik me nu maar uit op het avondeten. De mens baant zich intussen een weg naar huis door alle files heen. Zielig.

Oei. Het eten is klaar maar de files nog niet. En nu? Ja, apart van elkaar eten dan maar. Er zit niks anders op. Ongezellig is het wel.

Uiteindelijk liggen we toch weer gewoon samen op de bank. En er is ook nog van alles op tv. Eerst de fijne docu Gay Babyboom en daarna Rambam. Rambam is altijd goed!

Hej hej.

1 opmerking:

Hub zei

lach vandaag sjtel neet oet toet morge