maandag 16 januari 2017

Plog 694 - Vele vormen van verrukkelijk

Plog 694: wat deed ik allemaal op 16 januari 2017?

Zo. Hatseflats. Het is weer maandag voor je het weet.

Ik weet niet hoe jij het ervaart maar ik sterf zowat van de kou. Gelukkig hebben ze daar bij Snapchat iets op gevonden. Het helpt meteen.

Maar het echte leven kent natuurlijk geen filters. Nou dan regel ik het wel zelf.

Alleen stoelverwarming kan ons redden.

De spierpijn van vrijdag zit nog goed voelbaar in het onderstel maar de goeroe kent weinig compassie. Met de buikspieren is niks aan de hand dus vort. Hij is zo streng.

En dan is het nu tijd voor Klussen met Irène. Onze paarse Stokke stoel is er een van het ergonomische soort. Super voor mensen met rugklachten of ter preventie daarvan. Alleen staat het kantelmechanisme al vanaf dag één te zwaar afgesteld. Als ik relaxt achterover wil liggen moet ik zoveel spieren aanspannen dat van ontspanning geen enkele sprake meer is. Met behulp van dit inbussleuteltje ga ik daar iets aan proberen te doen. Kwestie van onder de stoel kruipen en even iets naar links of rechts draaien. Moment...

Gelukt! Mozes kriebel wat een verschil. Zo had ik het bedoeld ja. Dit is ontspannen zoals het bedoeld is. Ik vrees alleen voor de rest van de middag. Er moet nog van alles worden gedaan maar ik wil mijn zetel niet meer uit. En nou?

We liggen weer hoor. Gedoucht en wel, en ook nog naar de winkel geweest. Nu mag ik weer even plat. Met iets lekkers. Want de mens laat nog wel even op zich wachten.

Ik kook vandaag weer met YouTube. Dat is me de vorige keer goed bevallen. Vandaag maak ik een variant op de Aussiepasta van Sarah. Er zitten bijna dezelfde ingrediënten in maar dan warm en alles in een pan bereid. Sowieso plus 100 voor eenpansgerechten.

Om je vingers bij af te likken. Verrukkelijk!!!

Sara kent een andere vorm van verrukkelijk maar ik denk dat deze net zo lekker is. Nog even sprayen en dan naar bed. Keurig op tijd. Whoop!

Hej hej.

Geen opmerkingen: