zaterdag 21 januari 2017

Plog 698 - Een Mini met een los eindje

Plog 698: wat deed ik allemaal op 21 januari 2017?

Een vroege goede morgen. Het mag dan wel zaterdag zijn, om acht uur kwam dit huis al tot leven.

Dat betekent wel weer samen ontbijten en dat is natuurlijk erg gezellig. Maar het waarom van die lege stoel tussen ons in is mij ook niet helemaal duidelijk. Stink ik of zo?

Hela! Wie is er met onze voordeur aan de haal gegaan? En waarom ligt hij op zijn kant?

Ach ja tuurlijk. Onze opperklusser Nls is er. Hij zou vandaag eigenlijk beginnen aan de binnendeuren maar vanwege wat logistiek gedoe lukt dat niet. Gelukkig valt er aan onze voordeur ook nog wat te sleutelen. Mazzel!

Buurtmeisje Mrl komt de zaterdagse klusfeestvreugde nog wat verhogen met haar sprankelende aanwezigheid. Sara is al uitgebreid getraind en geknuffeld. Het volgende onderdeel is hoepelen. Prima meid. We zijn allang blij dat iemand nog met de hoepel speelt.

Mrl nam ook nog een tekening mee. Naar eigen zeggen voor Sara. Waarom de naam Maartje dan bovenaan het blad prijkt mag Joost weten.

Nls heeft ook meteen het rekje in de douche opgehangen. Hendig!

Als ik fris en fruitig beneden kom is alles en iedereen weer naar huis. Hoewel het pas één uur is voelt het alsof ik er al een dag op heb zitten. En Sjrd met mij. Wij kluizenaars zijn dat ook allemaal niet gewend hè.

En nou? Op naar Maastricht. Er was nog iets met een Mini. Een los eindje.

In ons hoofd zijn we er natuurlijk allang uit maar nu volgt het vreselijke spel dat onderhandelen heet.

Een foto die is geplaatst door slomeneri | irène mols (@slomeneri) op

Ik weet niet of het door de pony komt maar ik vind het onderhand wel eens tijd worden dat ik koffie ga lusten.

En... It's a wrap!

Nog een week of twaalf wachten en dan komt deze schoonheid van de band in Born gerold.

Wat ons betreft mogen jullie maandag al beginnen hoor! Ik heb namelijk net geleerd dat zo'n auto in een dag in elkaar wordt gezet. Niet voor te stellen toch?

We vieren het autonieuws op gepaste wijze. Met een gezonde snack.

De een zoekt zijn ontspanning in een potje gamen, de ander lurkt nog wat aan haar sprayapparaat.

Die gezonde snack van straks was pure compensatie. Ik wist namelijk al wat er op het menu zou staan. Vandaag proef ik de Pizza Fungi van onze dorpspizzeria. De basis is erg lekker. Goed deeg, veel verse champignons. Wel gebruikte Mario weinig zout of andere kruiden. Nadat ik die er zelf op heb gegooid krijgt deze pizza van mij een 8,5!

Hej hej.

2 opmerkingen:

Wendy-Amelie zei

Wat een gave auto en een goede kleur! Jij kan prachtig het voorjaar in.

Inge zei

Proficiat met jullie aankoop, wat een leuke auto en een blitse kleur!