vrijdag 27 januari 2017

Plog 703 - Dikke sportdip

Plog 703: wat deed ik allemaal op 27 januari 2017?

Hatsikidee, leg het daar maar neer Saar. Ook goedemorgen.

For the love of hagelslag, weet je wel.

Nou... Zullen we dan maar weer? Met lood in de schoenen. *diepe zucht* De sportdip is aan. Alle tips om hem uit te zetten zijn welkom. Ik weet het even niet meer.

De drie kilometer op de loopband kunnen worden afgevinkt, ik heb staan hannesen op dit evenwichtsding en me een ei uitgezwierd met de kettlebell in mijn handen. Om het weekend in te luiden sluit ik af met een vrije interpretatie van de stervende zwaan. Toepasselijker kan ik het niet maken.

Koffie. Met opgeschuimde melk. Daar heb ik nu dus zin in. Eens kijken of dat supersonische apparaat bij mijn ouders thuis ook het cappuccinotrucje kan.

Dit ziet er veelbelovend uit. En zo smaakt het ook. Mijn lijf is echter nog niet helemaal gewend aan de koffiestand want ik betrap mezelf steeds op hoofdpijn na het nuttigen van warme cafeïne. Terwijl het weinig verschilt met cola light volgens mij. De raadselen van het leven.

De boodschappen voor het weekend. Inclusief de eerste tulpen! Als er weer tulpen zijn duurt het echt niet meer lang mensen.

Ik ben even in de weer met mijn spulletjes. Alles gezellig maken voor het weekend. Kaarsjes aan. Je kent het wel.

En de tulpen op een plek waar ik ze goed kan zien staan.

Voorts choppen wij de bleekselderij in kleine stukjes. Voor in de risotto. Met garnaaltjes. Heel veel zin in!

Oké, de kleur is misschien een beetje gek. Dat komt door de wijn. Eigenlijk moest er een scheut witte wijn bij maar de rode was nou eenmaal open. Het geheel smaakt er niet minder om. Toch, mens?

En dan ga ik nu lekker gestrekt, in mijn paarse stoel met mijn nieuwe oranje vossentrui aan. Ontzettend weekend hebben.

Hej hej.

Geen opmerkingen: