zaterdag 18 februari 2017

Plog 723 - Ik blief geen slappelingenbrood

Plog 723: wat deed ik allemaal op 18 februari 2017?

Goedemorgen! Ik moet nog steeds een beetje wennen aan mijn nieuwe uitzicht in de ochtend.

Sara hier ging op zoek naar het beste plekje in de tuin om met volle teugen van de ochtendzon te genieten. Zo te zien heeft ze het prima gevonden.

Ik zoek naarstig naar de hagelslag maar stuit op een zak broodjes. Aan de kant!

Hebbes.

Sommige mensen zullen zeggen dat ze witte broodjes met hagelslag lekkerder vinden dan bruine boterhammen met hagelslag. Misschien hebben ze ook wel gelijk. Maar mij is al op jonge leeftijd geleerd dat witbrood slappelingenbrood is. En dus eet ik het niet. Het ouderschap zit vol indoctrinatie.

Ik probeer ook elke dag van alles in Sara's kleine bolletje te proppen maar zij blijkt er behoorlijk immuun voor. Heel goed!

Verder is het een nogal luie zaterdag. Ik kom tot vrijwel niks. Hoeft ook niet.

Met sprayen en selfies maken kan een mens zich uren amuseren.

Het plan was om een hapje te gaan eten in de stad en daarna een filmpje te pakken. Maar de film draait nogal vroeg en door al dat geluier halen we het nu niet meer om eerst nog uiteten te gaan. Een pizza Pino thuis is eigenlijk net zo lekker. Maak je overigens geen zorgen om die angstaanjagende Dexter-scene op de achtergrond. Puur toeval.

Bios, we zijn er. 

Eerst nog even met deze familie op de foto.

Jean Mineur, kom er maar in!

Een bericht gedeeld door slomeneri | irène mols (@slomeneri) op

We hebben ingecheckt voor een puberfilm en we zijn niet eens de oudste bezoekers.

Hej hej.

Geen opmerkingen: