zondag 19 februari 2017

Plog 724 - Met je hond op café

Plog 724: wat deed ik allemaal op 19 februari 2017?

Goedemorgen. Ik weet nog niet wie deze vrouw is maar ik houd nu al van haar. Ze vraagt zich hardop af hoe je kunt leven in een wereld zonder brood, aardappelpuree en boter. En ze kan geen havermout meer zien. Precies mijn motto. Koolhydraten en vetten for life!

Dikke vesten in de winter, bij voorkeur gemaakt van een stof die statische elektriciteit opwekt, zijn trouwens ook een must.

Weer of geen weer, uitjesweer!

Sara is zelfs mee. We moeten helemaal naar Tilburg dus het belooft een spannende rit te worden. Uit voorzorg hebben we haar nuchter gehouden. Wat er niet inzit kan er ook niet uit.

Sjrd gooit de tank nog even vol, ik giet een blikje levenselixer naar binnen.

Andere voordeur, zelfde schoenen. Ik weet zeker dat we op het juiste adres zijn.

Of we zin in appeltaart hebben. Wat denk je zelf?

"Hier komt zo ongeveer de voordeur!" Het duurt nog wel even voor hij er daadwerkelijk staat maar een leuk vooruitzicht is het in elk geval zeker.

Ja Sara, we nemen je ook gewoon mee de kroeg in. Wen er maar aan. 

Proost lieve mensen! Op jullie nieuw te bouwen huis, op onze vriendschap, op deze zondag en op Sara's kroegvuurdoop.

Aan aandacht geen gebrek. Ze wordt gekust en gekroond. Ik denk dat ze vannacht waanzinnig droomt.

Waar ik vannacht zei bedoel ik nu, stop de tijd!

Risotto met zalm di Bs en Ll. Heurlijk!

Voor we weer naar huis rijden worden eerst nog even de marathonschema's naast elkaar gelegd en essentiële tips en trics uitgewisseld. Eiwitten, gelletjes, core stability oefeningen maar vooral meters maken. Zo'n marathon rent zich echt niet vanzelf. Nog drie maanden flink aan de bak.

Hej hej.

Geen opmerkingen: