woensdag 22 februari 2017

Plog 727 - Totally in control

Plog 727: wat deed ik allemaal op 22 februari 2017?

Goedemorgen! Ik heb weer ontzettend veel zin in vandaag dus: bring it on!

Bij de narcissen op tafel begint het ook te kriebelen. Lekker bezig jongens. Of dames?

Vandaag is zwart. Gelukkig geldt dat niet voor mijn aura. En als ik het kon zou ik regenboogjes poepen.

Henk en ik zijn onderweg naar de stad, voor mijn woensdagmiddagbesteding. Waar ik verder niet teveel over kan zeggen. En Henk heeft ook zwijgplicht gekregen.

Lekker weertje koekepeertje. En charmante wallen die me niet heel goed bevallen.

Ik trotseerde de lange rij bij de visboer voor twee moten gebakken vis. Maar nu heb ik zin in kibbeling. Want iedereen voor mij kocht kibbeling. En dat rook nogal lekker.

Helaas moet ik het doen met deze twee bruine rakkers met stroop. Ook lekker. Op een bepaalde manier.

Zonet trok er een lange stoet van allerlei prinsen carnaval door de stad. Het deed heel gezellig aan, ondanks de regen. Met de blaaskapel die even verderop in wind en regen staat te tröten heb ik best een beetje medelijden. Maar ja. Ik ga niet over het weer weet je. Wel ga ik over mijn meegebrachte nonnevot. Op in 3, 2, 1...

En dan zit de middag er alweer op. Het regent nog steeds, de moten vis liggen gebroederlijk naast me in een plastic tasje te stinken. Ik heb nog steeds zin in kibbeling.

Spraytje doen, snackje eten, filmpjes kijken. En vooral even met de beentjes omhoog. Ik ben moe!

Moe of niet, koken en eten hoort erbij. Ik voel me totally in control nu. Na het eten snel afschminken en mijn pyjama aantrekken. En dan totally crashen op de bank. Over en sluiten.

Hej hej.

Geen opmerkingen: