dinsdag 7 maart 2017

Plog 739 - Echt naar Echt

Plog 739: wat deed ik allemaal op 07 maart 2017?

Goeoeoedemorgen! Twee boterhammen, een beker melk en de vlog van Matijn. De dag is aan.

Het is gezellig druk vanmorgen hier in huis. De hulp is er en Sjrd heeft een thuiswerkdag. Wat een jolijt.

Je ziet het nauwelijks op de foto, maar ik heb een enig gebreid rokje aan. Ik kocht het in de kerstvakantie bij The Sting. Voor het luttele bedrag van €2,50. Daar kan ik het zelf niet voor maken, zeg maar. "Al draag ik het maar een keer," dacht ik nog toen ik ermee in mijn handen stond en overwoog of ik het zou kopen. Inmiddels heb ik het al zeker drie keer aangehad dus het blijkt alles behalve en miskoop.

Over Sara praten alsof ze al dan niet een miskoop is zou wel erg respectloos zijn. Sara is de beste, liefste, mooiste Sara die we hebben.

Doe mij anders nog maar eens een bak sla. Is goed voor me.

Om Sjrd toch wat thuiswerkrust te gunnen ga ik wel even op pad. En ik neem mijn moedertje mee. Vinden we gezellig. Hopelijk gaat de regen zo uit. Dat zou nog gezelliger zijn.

Kijk aan. In Echt is het droog. En nagenoeg uitgestorven. Is Echt echt een plaats? Jazeker. Echt wel. Het is niet echt een inspirerend dorp, maar ze hebben er net genoeg winkels om een bescheiden rondje te maken. Precies goed voor een middag als deze.

Zo tref ik in een kledingzaak dit ontzettend leuke rokje aan. In feite staat mijn naam er in koeienletters opgeschreven. Maar het kost nogal een lieve duit. En het ziet eruit alsof een handig iemand het in een middagje onder haar naaimachine tevoorschijn kan toveren. Dus ik laat het nog maar even in de winkel liggen. Met pijn in het hart.

Bij de Hema begint het restant van mijn afgestorven eierstokken heftig te rammelen. Hier zou ik bijna een meisjesbaby om willen.

#Lifegoals: koffiedrinken met je moeder. Check.

Weekboodschappen. Ook weer genageld.

We eten de laatste tijd regelmatig iets wat je zou kunnen omschrijven als Mexicaans. En dat bevalt goed. Anders aten we namelijk wel iets anders.

Nou is avondeten met chips altijd +100 natuurlijk.

Nls komt nog even de openstaande voegen in de wc kitten. Lekker gepland weer door mezelf, moet ik zeggen. Dat de hulp vanmorgen is geweest is na het kitfeest al niet meer te zien. Zucht. Werk hebben is niks, maar werk houden...

Hej hej.

Geen opmerkingen: