zaterdag 11 maart 2017

Plog 743 - WVTTK

Plog 743: wat deed ik allemaal op 11 maart 2017?

Goedemorgen! Zeg, valt het al op? Mijn nieuwe kaas-op-brood verslaving? En dan te bedenken dat ik dit vroeger niet lustte...

Even een potje lamballen met de luiste hond van het noordelijk halfrond.

Het belooft een super mooie week te worden, met allemaal lenteachtige taferelen. We hebben geen tijd te verliezen. Naar buiten met het spul!

Hoe leger de garage, hoe meer ruimte voor St. Michaëlsgym, aldus de atleet. En zo is het.

Yiehaa! We zijn los!

Sara krijgt het er spontaan van in de kop. Ze blijft maar rondjes razen door de tuin. Ik snap haar. Het liefst deed ik hetzelfde. Maar ik ben nog in pyjama.


Voor het middag- en avondprogramma dirk ik me fatsoenlijk op. Ook lekker.

Vooruit, nog snel een stukje bloesem voor we de deur uitgaan.

Gisteren vergat ik kauwgomballen te kopen, dus dat doe ik nu nog even snel. Kauwgomballen? Ja, hoort bij mijn act. Wacht maar af.

En route!

Arrivé. Kauwgomballen voor Rn en een lekkere latte macchiato voor mij. Als kleine verwijzing naar mijn laatste column aan Rn in het komende CFcenTRaal.

Ook vandaag verzinnen we weer allerlei zaken om op te proosten. Fijn is dat toch.

Eindelijk! Weer eens in kat in mijn plog. Saffie poseert een stuk gewilliger dan Sara. Brave poes.

Ook vandaag komen we in culinair opzicht weer volledig aan onze trekken.

We waren iets later dan gepland hier en daar heb ik nu ontzettend spijt van. Want de avond is al bijna om en we zijn nog lang niet uitgekletst. Ons vaste item ter afsluiting - Wat Verder Ter Tafel Komt - lonkt alweer, maar er staat nog zoveel op de agenda wat nog niet besproken is. Er zit maar een ding op. Snel weer afspreken!

Hej hej.

Geen opmerkingen: