maandag 13 maart 2017

Plog 745 - Fris begin van de week

Plog 745: wat deed ik allemaal op 13 maart 2017?

Goedemorgen. Het slagveld op mijn bord is eigenlijk wel een goede metafoor voor de staat van mijn lijf.

Buikmans hier heeft er geen zin in. Sporten zit er dan ook niet in.

Ter compensatie leef ik me dan maar uit op het leeghalen van de vaatwasser. Als ik elk schoongewassen stuk servies goed apart opberg maak ik toch nog wat meters.

Het kijkt niet blij. Het heeft echt buikpijn. En dan ook nog een vest aangetrokken waar het zich niet happy in voelt. Waarom dan?

Er zal toch iets van lunch in moeten. Dit blijkt een licht en bijzonder smakelijk hapje.

Volgens mij is mijn buik inmiddels rustig genoeg om een uurtje van huis (lees: plee) te durven. Laten we samen aan de wandel gaan Saar! Er is zon en alles. Daar knappen we allebei vast van op.

Op nog geen vijftig meter van huis. Ik voel me nu al beter!

Bedrijvigheid alom in de wijk. En stof, dat ook. Uche uche.

Sara is alweer iets op het spoor. Lekker bezig meid. Laat je wel alles en iedereen in leven?

Naaa! Ik ontwaar zelfs al wat madeliefjes in het gras. De natuur is er maar vroeg bij dit jaar.

Het zal vast ook niet lang meer duren voordat de eerste surfers zich melden.

Op mijn tandvlees scharrelde ik alles bij elkaar voor de komende week. Ik. Kan. Niet. Meer.

Heel even overwogen we om dan maar friet te halen. Nu deze pasta voor mijn neus staat ben ik toch blij dat ik hier mijn tanden in kan zetten. De frietjoker inzetten kan altijd nog.

OMG. WTF. Zie je dat? Hier zit zich een koortslip naar buiten te werken. FML.

Hej hej.

Geen opmerkingen: