dinsdag 14 maart 2017

Plog 746 - Ik had toch voor de gothic look moeten gaan

Plog 746: wat deed ik allemaal op 14 maart 2017?

Goedemorgen. Inderdaad, opstarten. Gelukkig beter dan gisteren. Dat is alvast een goed begin.

Met deze look is zelfs van mijn broeiende koortslip niks te zien. Ik denk er nog even over na.

Dan doe ik in de tussentijd wel wat nuttigs op zolder. Waar we trouwens toffe plannen over aan het smeden zijn. Nls komt hier in het najaar flink timmeren.

De moeite die het tegenwoordig kost om een Saarfie te maken... Ze haat het gewoon.

Liever rolt en schurkt ze als een dol ding over het vers gemaaide gras. Ergens begrijp ik dat wel.

Check dit. Weer lunchen in de zon! In mijn pyjama ja. Nou en?

De haag gaat ook lekker. 

Misschien had ik toch voor de gothic look moeten gaan. Maar nu is het te laat.

Sara en ik gaan gewoon weer aan de wandel. Gekkigheid. We hebben een nieuw pad ontdekt en daar valt van alles te snuffelen.

Een zon op een steeltje. Zo simpel kan het zijn.

Woehoe! Close encounter of the brown dog kind. Haar hele lichaamshouding straalt angst uit maar de witte staart buigt niet. Mooi. Schatje.

Mijn glamoureuze leven is een aaneenschakeling van louter hoogtepunten.

Deze preistamppot met bieslook en gerookte kipreepjes is erg goed gelukt. Daar kom ik gewoon voor uit.

Eindelijk. Het slotdebat voor de verkiezingen. Een dag langer bekvechten over de bekende stokpaarden en ondergedompeld worden in talloze peilingen had ik niet getrokken. 

Sara maakt het allemaal niet uit. Als zij kiesrecht had zou ze stemmen op de partij voor de honden op de bank en elke dag twee stokjes.

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

Die gothiclook kan je echt goed hebben! Ik zou er toch nog eens over nadenken.
En die preistamppot lijkt me heerlijk. Helaas is er hier een (groot) menspersoon in huis die absoluut geen prei blieft. Goed bezig met koken jij. Wanneer komt je eerste kookboek uit? En kan ik me ergens inschrijven?