vrijdag 17 maart 2017

Plog 749 - Nieuwe Nike-girl?

Plog 749: wat deed ik allemaal op 17 maart 2017?

Goedemorgen. Ik vind het er wel een vrijdag voor: hagelslag.

En mijn sportkloffie natuurlijk! De buik is weer rustig dus niks staat nu nog tussen mij en de loopband. Mij en de squats. Mij en wat dies meer zij aan sportfysiotherapeutische vreugde.

Oogt best professioneel toch? Misschien kan ik wel de nieuwe Nike-girl worden? Of Asics-girl, mag ook.

Ik haalde voordat ik naar de fysio reed niet alleen mijn eigen bestelde medicijnen op bij de apotheek, maar ook nog een zakje voor mijn vader. Zo ben ik. En ik bezorg ze ook nog tot op de keukentafel. In ruil pik ik een blikje drinken. Mag best.

De kunst op vrijdag is om na het sporten meteen langs de supermarkt te gaan. Als ik eerst naar huis ga en éventjes op de plof komt het er niet meer van. Compleet ingekakt.

Het voordeel is ook dat ik uiteindelijk kan lunchen met verse broodjes. Veel te laat lunchen weliswaar maar toch.

Tijd voor een vers podje. Mijn suiker is nog steeds te labiel om zonder insuline door het leven te kunnen. En dan plak ik toch liever een pompje dan dat ik met de pen loop te klooien. Dat is zo twintigste eeuw.

Maar goed. Alles gedaan, alles klaar. WEEKEND. Duim.

Kan ik nu echt compleet inkakken. Tot ik weer aan de gang mag met spraysels en kooksels. Love my life.

Irènes keukenavonturen, aflevering achtentachtig: zelf guacamole maken. Gelukt!

Het is dus weer iets Mexicaans geworden. Zijn we de laatste tijd helemaal dol op. Helaas was ik de chips vanmiddag vergeten te kopen en had ik al bijna een pan rijst opstaan. Gelukkig wilde Sjrd op weg naar huis nog wel even naar binnen wippen bij de supermarkt. Yas!

Saar, wat doe je? Wat wil je? Wat w.a.t. WAT is er aan de hand?! Niks, gewoon een beetje om aandacht klieren. Oké.

Hej hej.

Geen opmerkingen: