zaterdag 18 maart 2017

Plog 750 - Landerig hangen op zaterdag

Plog 750: wat deed ik allemaal op 18 maart 2017?

Zo. Laat ik deze zaterdag maar eens beginnen met de inname van wat voedsel. Bloembollen eten kan altijd nog.

Mijn heimelijke genoegen? Married At First Sight kijken. Met allemaal hoofdletters en de hashtag #MAFS. Kon niet toepasselijker. Want maf is het natuurlijk volkomen. Trouwen met iemand die je niet kent, maar volgens de wetenschap perfect bij je past.

En verder bestaat deze ochtend uit wat landerig op de bank hangen. Gewoon omdat ik daar zin in heb.

Ik oog op deze foto niet helemaal scherp en zo voel ik me toevallig ook. Waar hem dat precies in zit kan ik niet benoemen. Misschien moet ik mijn lens eens poetsen. Of anders mijn ziel.

Er wordt nog veel meer landerig gehangen zo te zien.

En gewaakt! Komt het bezoek er toevallig al aan?

Borrelen op zaterdagmiddag. Er zijn ergere dingen.

Neef Flrs is intussen druk met mijn vintage wascokrijtjes. En Sara negeren. Hoewel hij zijn eigen knuffelhondje ook Sara heeft genoemd, moet hij van die van ons niks hebben.

Op Sjrds verzoek eten we vanavond een voedzame pasta. Ter voorbereiding op morgen.

Ik denk dat hij hier wel een halve marathon op moet kunnen lopen.

Het was weer een intensieve dag hè Saar? Vind ik ook. Het goede nieuws is dat we bijna naar bed kunnen.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Geert zei

Gefeliciteerd met de 750e: wat een prestatie 👏👏👏👏👏👏

Vnn zei

#MAFS is ook mijn heimelijk genoegen. Maar voor mij is trouwen an sich al maf genoeg zoals ge weet dus eigenlijk vind ik dit minder #maf. Hier hebben zich in ieder geval van tevoren wetenschappers over gebuigd. Interessant op z'n minst!

Vnn zei

GEBOGEN GEBOGEN GEBOGEN GEBOGEN GEBOGEN