maandag 27 maart 2017

Plog 759 - De grote wisseltruc

Plog 759: wat deed ik allemaal op 27 maart 2017?

Goedemorgen! Het is maandag en het belooft ook nog eens een hele leuke te worden. Zin an.

Dat moeten de tulpen ook gehoord hebben. Ze schieten er spontaan van uit de knop.

Nog niet iedereen staat aan, zoveel is duidelijk.

In mijn buik zit nu ongeveer net zoveel water als in de opvangbak van de droger. Kon ik mezelf maar net zo makkelijk leeggooien.

Sporten hoef ik niet van mezelf vandaag. Ik lijk wel zwanger nu en ik heb geen zin om vervelende vragen te moeten beantwoorden. Er zit hoogstens een poepbaby in me, maar leg dat maar eens uit aan de onwetende medesporter.

Heel veel zin in deze lunch! Buiten, ook dat nog. Weet je waar ik een beetje voor vrees? Dat we nu al zoveel lekkere dagen hebben, dat we voor de rest van het voorjaar te kampen hebben met regen en kou. Of is dat weer te negatief gedacht?

En dan is het nu echt tijd voor het laatste ritje met de ragbak. We gaan de BMW inruilen voor een Mini. YEAH!

Het was beslist een fijne auto en we hebben er zeker van genoten. Maar het blijft een auto van zestien jaar oud, met alle bijkomende ongemakken van dien. En daarnaast nog die loeizware kap die ik in mijn eentje met geen mogelijkheid open krijg. Tijd om afscheid te nemen.

Kijk nou! Bij de dealer staat onze nieuwe aanwinst ons al vrolijk toe te glimmen. Wat een feest! En wat een goed kenteken ook. Godzijdank zonder 13 erin.

Aan Sjrd de eer om hem naar huis te rijden. Ik zal nog vaak genoeg achter het stuur kruipen.

Blij? Zeker wel!

Zo'n nieuwe bolide maakt hongerig. Ik tover snel wat lekkers op tafel. Er komen zelfs geroosterde amandelen aan te pas.

Zo. Lekker. Dit.

Boys and their toys. Sjrd zit de rest van de avond op de oprit. Een beetje frunniken aan de knopjes. Prima.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Neeltje zei

Blij dat ik rij! 😆

Inge zei

Blits!
Ik rij nu ruim een jaar rond in mijn auto, en er zijn nog knopjes 'hocus pocus' voor me :-)